U bent sinds jaar en dag de vertrouwenspersoon van uw klant. U kent de klant en met name de onderneming van de klant van A tot Z.
Maar wat doet u als uw klant vraagt om zijn privé plaatje voor de toekomst te schetsen? Als hij of zij vraagt hoe het zit met het pensioen? Om een financiële planning voor hem of haar te maken?
Wat doet u dan? Gaat u dan zelf aan de slag?
De praktijk leert dat accountants over het algemeen graag hun klanten willen helpen met alle financiële vraagstukken. Maar tegen praktische bezwaren aanlopen:
- Het is druk met het reguliere werk
- Het kost veel tijd om financiële planning te leren en zelf te doen
- Er is twijfel of het ook goed wordt gedaan, omdat het niet de dagelijkse business is
Als u zich hierin herkent, dan bent u niet alleen. Want honderden andere accountants lopen tegen hetzelfde probleem aan.
Om uw klant in deze gevallen toch goed te blijven bedienen, raden wij u aan om ons live webinar te volgen op 18 februari 2021 om 11.00u. In dit webinar laten we zien:
- Hoe u uw klanten kunt helpen met financiële planning door gebruik te maken van de financieel planners van PENTA
- Hoe u zelf nagenoeg geen werk heeft aan de financiële planning
- Hoe u zelf uw marge bepaalt op de dienstverlening door PENTA
- Hoe het financiële planning proces er uit ziet en wat de financieel planners van PENTA wel en niet doen
- Hoe u er zeker van bent dat uw klant uiterst tevreden is met het advies en u geen afbreukrisico loopt
- Hoe Novak borgt dat uw klant altijd uw klant blijft (en hier ook garant voor staat)
Wilt u ook klanten helpen met financiële planning? Wilt u ook zeker weten dat het 100% goed wordt gedaan volgens een uniform, duidelijk en bewezen aanpak?
Volg dan ons live webinar op 18 februari 2021 om 11.00u.