Home »

Altijd actueel met Informanagement: professioneel informeren in uw eigen stijl
Een goede nieuwsvoorziening is onmisbaar in de relatie met uw klanten. Zij verwachten dat u hen actief en tijdig informeert over belangrijke ontwikkelingen zoals wetswijzigingen en fiscale updates. Ook collega’s willen op de hoogte blijven van hun vakgebied. Met de nieuwsoplossing van Informanagement communiceert u eenvoudig, doelgericht en professioneel , zonder het verlies van uw tijd.

Alles-in-één: geïntegreerd en tijdbesparend
Informanagement biedt een volledig geïntegreerde oplossing die u veel tijd bespaart. Het platform is gekoppeld aan uw website via een actuele nieuwsfeed, verzorgt automatisch nieuwsbrieven voor klanten én medewerkers, en houdt uw sociale media bij. Daarnaast krijgt u toegang tot InforMailer: een krachtige e-mail tool waarmee u eenvoudig zelf campagnes kunt uitsturen. Denk aan btw-herinneringen, uitnodigingen voor klantbijeenkomsten of andere geautomatiseerde berichten en alles in uw eigen stijl.

Nieuws op maat, automatisch geregeld
De basis van Informanagement is een uitgebreide kennisdatabase, die wekelijks wordt aangevuld door een ervaren redactie op het gebeid van fiscaliteit, arbeidsrecht en sociale verzekeringen. Met behulp van slimme filters wordt content automatisch afgestemd op het profiel van uw klanten en medewerkers.

Laat zien dat u op de hoogte bent
Door regelmatig content te delen, laat u als adviseur zien dat u het vak bijhoudt. Het versterkt uw imago als adviseur. Bovendien verwachten klanten een actieve informatievoorziening en u heeft als adviseur ook een zorgplicht om hen goed te informeren. Informanagement helpt u om hieraan te voldoen. Het systeem registreert welke artikelen met welke klant is gedeeld en houdt via statistieken bij wie uw nieuwsberichten opent en op welke onderwerpen wordt doorgeklikt. Zo krijgt u niet alleen inzicht in de interesses van uw klanten, maar kunt u ook aantonen dat u uw zorgplicht serieus neemt.

 

Koppelingen met uw systemen
Het platform integreert onder andere met Afas, Simplicate, Tess, Microsoft  Dynamics en Mijn Kantoor. Klantgegevens worden automatisch ingelezen voor gerichte en efficiënte communicatie.

Modules op maat
Informanagement wordt aangeboden in losse modules, zodat u zelf bepaalt welke onderdelen aansluiten bij de informatiebehoefte van uw kantoor en uw klanten. U kiest wat u nodig heeft – van maandelijkse nieuwsbrieven, losse uitgave zoals Eindejaarsbericht, Loonspecial tot aanvullende themabrochures of een nieuwsfeed voor op uw website.

Novak-voordeel bij Informanagement

Als Novak-lid profiteert u van een aantrekkelijk voordeel bij het afsluiten van een Informanagement-abonnement. Hoewel er geen korting wordt gegeven op het abonnement zelf, ontvangt u wél korting op de eenmalige opstartkosten die horen bij het gekozen pakket. Deze kosten verschillen per module.

Overzicht eenmalige kosten

Dienst Niet-leden Novak-leden
Integratie nieuwsfeed € 150 € 75
Ontwerp e-mailnieuwsbrief € 250 € 125
Ontwerp papieren nieuwsbrief € 150 € 75
Ontwerp InforWijzers (themabrochures) € 150 € 75
App € 500 € 250
Implementatie Fiscaal Actueel (digitaal) € 150 € 75

De korting wordt direct verwerkt in de offerte en geldt uitsluitend voor nieuwe klanten (Novak leden) die een abonnement afsluiten.

Wilt u meer informatie of gebruikmaken van een van de bovenstaande diensten? Vul dan onderstaand formulier in.