Home » Exact – De nr.1 software voor toekomstgerichte accountants

Exact – De nr.1 software voor toekomstgerichte accountants

Dé voordelen

  • Automatiseer je invoer- en controlewerk met no hands accounting.
  • Koppel eenvoudig met de boekhouding van klanten.
  • Herken snel advieskansen door real-time inzicht in de cijfers van je klanten.
  • Werk 24/7, altijd en overal, met dezelfde up-to-date gegevens in de cloud.
  • Breid je software eenvoudig uit met onze add-ons of apps van partners.
  • Probeer het 30 dagen gratis en vrijblijvend.

    Waarom Exact?

    Al 35 jaar lang is Exact een voorloper in bedrijfssoftware. Met Exact voor Accountancy automatiseer je invoer- en controlewerk, koppel je vanuit je eigen omgeving met de boekhouding van klanten en heb je real-time inzicht in de cijfers van klanten. Hierdoor kun jij direct op cijfers sturen, je bedrijf efficiënt runnen en klanten proactief adviseren. Exact voor Accountancy is de toekomstbestendige basis voor jouw kantoor.

    Wat is Exact voor Accountancy?

    Met Exact voor Accountancy voer je administratieve taken super efficiënt uit. De nieuwe generatie bankkoppeling zet iedere banktransactie direct in je boekhouding. Importeren hoeft niet meer. Door robotic accounting, oftewel ‘no hands accounting’ automatiseer je de boekhouding. Op basis van historie in de administratie doet de software slimme suggesties zodat je snel op de juiste grootboekrekening boekt. Ruim 400.000 ondernemers en accountantskantoren vertrouwen op de software van Exact, de oplossing voor toekomstgerichte accountantskantoren.

    Dashboards voor advies

    Stel klantspecifieke dashboards op die je online kunt delen. Bepaal met je klant zijn succesfactoren en stuur hierop aan. Herken advieskansen op de dashboards en bespreek ze direct met je klant. Gebruik dashboard templates: met branche of financiële templates ben je in no-time van start.

    Koppel software van anderen

    In het App Center van Exact Online vind je vele toepassingen waarmee je de administratie kunt koppelen aan applicaties van derden. Denk aan software voor rapportage, prognose en fiscaal. Zo kan je het handmatig invoerwerk terugdringen, tijd besparen en fouten terugdringen.

    Breid je abonnement eenvoudig uit met deze add-ons:

  • Speciaal voor je niet-boekende klanten is er Exact Online Mijn[Kantoor]. Hiermee geef je je klant inzicht in zijn administratie terwijl jij voor de verwerking zorgdraagt. Je klant levert digitaal aan, maakt zijn facturen en houdt zijn CRM bij. Dat is de kracht van samenwerken.
  • Met Scan & Herken digitaliseer je papier in een mum van tijd. De slimme software herkent de bonnen en maakt boekingsvoorstellen. Het is een essentieel hulpmiddel om de administratie snel en doeltreffend papierloos te maken. Uiteraard werkt Scan & Herken ook naadloos met het uploaden via email of UBL.
  • Met Practice Management vergroot je je kennis van je klanten en stroomlijn je interne processen. Met functies als urenregistratie en facturatie, workflow en taakbeheer, documentbeheer en CRM kun je continu je activiteiten monitoren en heb je altijd je interne processen onder controle.
  • Met Salaris voor Accountancy voer je de salaris-, verlof- en verzuimadministratie goed in. Wijzigingen in wet en regelgeving en cao gegevens worden automatisch doorgevoerd. Er is ondersteuning voor 150 cao’s en er is een naadloze integratie met de financiële administratie.

    Ervaar zelf hoe Exact jouw kantoor laat groeien

    Probeer Exact voor Accountancy nu 30 dagen gratis en vrijblijvend. Je kunt snel aan de slag, hebt direct toegang tot alle functionaliteiten en het proefabonnement wordt automatisch beëindigd. Je profiteert daarnaast direct van alle voordelen:

    • Krijg handige onboarding tips & tricks
    • Volg gratis een training (t.w.v. € 395)
    • Gebruik ook de mobiele app voor Android en IOS
    • Vind antwoord op je vragen via het Help Center of neem contact op met support

    Meer weten over Exact voor Accountancy? 

    9 tips om een digitale accountant te worden