Home » RADAR Software

RADAR Software

RADAR software maakt al meer dan 15 jaar een CRM-pakket dat meer biedt dan alleen relatiebeheer en vooral draait om documentmanagement, workflow, urenregistratie, budgetbewaking en facturering voor de accountancybranche.

Het begint allemaal bij het beschikbaar hebben van relevante klantinformatie voor alle medewerkers. Documenten, e-mails, notities en taken bevinden zich meestal verspreid over het hele kantoor. RADAR CRM biedt oplossingen voor het centraal toegankelijk maken van al uw klantcontacten en voorkomt hierdoor versnippering.

De termen die in de loop der jaren veelal gebruikt zijn, zoals relatiebeheer, klantgericht werken, klantfocus, Customer Centricity en Customer Intimacy, staan bij ons al jaren hoog in het vaandel. De visie van RADAR software is hier ook op afgestemd. RADAR maakt niet alleen CRM-software, maar ondersteunt kantoren in de accountancybranche ook bij het denken, werken en communiceren in de termen van CRM: Customer Relationship Management.

In deze tijden van vergaande automatisering van het primaire proces bij administratie- accountants- en belastingadvieskantoren is steeds belangrijker om de contacten met uw klanten warm te houden. Maar hoe onderscheidt u zich? Door uw klant goed te kennen! CRM speelt hier een belangrijke rol.

Ook op technisch gebied is het natuurlijk van groot belang dat RADAR de kennis en kunde van de modernste technieken in huis heeft. In de loop van 2016 lanceren we de cloud-versie van RADAR, met daarin de nieuwste, snelste en veiligste technische mogelijkheden.

Neem contact met ons op voor een presentatie, lees onze blogs, volg onze webinars om meer te weten te komen over de CRM-gedachte van RADAR. Voor meer informatie ga naar www.radarsoftware.nl of neem contact op door een e-mail te sturen naar bb@radarsoftware.nl.

Novak-leden ontvangen 15 procent korting over de licenties.

RADAR software: Accountancy Software Suite

RADAR software maakt al meer dan vijftien jaar een Accountancy Software Suite met de als belangrijkste onderdelen relatiebeheer, documentmanagement, workflow, urenregistratie, budgetbewaking en facturering en e-facturatie.

De twee hoofdmodules van de Accountancy Software Suite zijn CRM en Uren en Facturatie. De suite integreert met zoveel mogelijk software in de accountancybranche.

De belangrijkste kenmerken van CRM zijn:
• Eén centrale plek voor uw klantgegevens. RADAR integreert met vele andere pakketten in uw branche.
• Documentmanagement. Verzamel op één centrale plaats bij uw relaties alle correspondentie. Of het nu e-mails, Word-documenten, pdf’s of Excel-documenten zijn.
• Takenmanagement en Workflow. Al uw taken rondom uw klanten op één plaats. Of u of een collega nu een klant moet terugbellen of er moet een jaarrekening gemaakt worden, alle taken staan in RADAR. Hiermee heeft u met één druk op de knop alle openstaande taken van een collega in beeld die afwezig is.

Kortom, ga versnippering tegen, werk efficiënter en waarborg uw continuïteit.

De belangrijkste kenmerken van Uren en Facturatie zijn:
• Eenvoudige urenregistratie
• Budget/vaste afspraak/abonnement bewaking
• Termijn facturatie
• Regie facturatie
• Combinatie termijnen en regiefacturen
• Flexibiliteit bij het aanpassen van de uren en teksten voor uw factuur
• E-facturatie
• Integratie met alle gangbare boekhoudpakketten en debiteurenbeheer, zoals Payt
• Uitgebreide managementrapportages

Kortom, betrouwbaar, eenvoudig en flexibel.

De Accountancy Suite van RADAR doet wat er wordt beloofd!

Novak-leden ontvangen 15 procent korting over de licenties.

Voor meer informatie ga naar www.radarsoftware.nl of neem contact op door een e-mail te sturen naar bb@radarsoftware.nl.

RADAR Uren en Facturatie

RADAR Uren en Facturatie is een onderdeel van de RADAR Accountancy Software Suite maar volledig onafhankelijk te gebruiken.

De belangrijkste kenmerken van RADAR Uren en Facturatie zijn:
• Eenvoudige urenregistratie;
• Budget/vaste afspraak/abonnementbewaking. Is de prijs die u heeft afgesproken wel haalbaar? Realtime inzicht in budget versus gerealiseerde uren;
• Termijn facturatie;
• Regie facturatie;
• Combinatie termijnen en regiefacturen;
• Flexibiliteit bij het aanpassen van de uren en teksten voor uw factuur;
• E-facturatie via pdf en UBL of e-facturatie via eVerbinding;
• Integratie met alle gangbare boekhoudpakketten en debiteurenbeheer zoals Payt;
• Uitgebreide managementrapportages.

Novak-leden ontvangen 15 procent korting over de licenties.

Voor meer informatie, zie www.radarsoftware.nl of neem contact op met bb@radarsoftware.nl.

Contactgegevens:

RADAR software
Dr. Kuyperstraat 14
2514 BB Den Haag
Contactpersoon: Brigitte Buntinx
Telefoonnummer: 070-3815704
E-mail: bb@radarsoftware.nl
Website: www.radarsoftware.nl