Dé voordelen
TriFact365
Waarom TriFact365?
Ben jij als mkb-accountant klaar voor de toekomst? Binnenkort zullen facturen niet meer handmatig gecontroleerd en geboekt worden, maar zal dit volautomatisch gaan via Robotic Accounting. Hoe ga je met deze verandering om? Steek je uw kop in het zand of spring je tijdig op de rijdende trein? Bij TriFact365 lopen we voorop in zelflerende algoritmes, machine learning en betaalbare cloudprocessen, die wij graag met je delen. Het volautomatisch inboeken van facturen is namelijk dichterbij dan je denkt.
Wat is TriFact365?
TriFact365 levert een hypermoderne cloudoplossing voor digitale verwerking van inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnetjes. Deze documenten kunnen gemakkelijk worden geüpload via de webapplicatie, e-mail en mobiele app. De realtime webapplicatie werkt volledig automatisch met zelflerende algoritmen en kan binnen enkele seconden een boekingsvoorstel presenteren. TriFact365 heeft een realtime koppeling met alle top 10 boekhoudpakketten. Daarom biedt TriFact365 dé oplossing voor accountants om boekingen eenvoudiger en sneller te voeren.
Gebruikmaken van TriFact365?
Meld je nu gratis aan voor een 30 dagen-test periode en ervaar de software van TriFact365 zelf. Ben je een ambitieuze mkb-accountant en wil je betere ondernemers maken van jouw klanten? Meld je dan aan voor het TriFact365 partnerprogramma en ontvang als Novak-lid extra voordelen.
TriFact365
Tijdwinst
Middels het digitaliseren en automatiseren van de factuurstroom kun je veel tijd besparen. Door op grote schaal ‘machine learning’ toe te passen kan TriFact365 realtime boekingsvoorstellen presenteren, je hoeft alleen nog een visuele controle uit te voeren. Hierdoor heb je facturen in no-time geboekt in de boekhouding. Ook met behulp van handige opties kun je het factuurverwerkingsproces nog soepeler laten verlopen. Zo houd je als accountant meer tijd over.
Andere voordelen van het verplaatsen van factuurverwerking naar de cloud zijn:
- Je kunt optimaal samenwerken met je klant.
- Je hebt standaard uitgebreide functiescheidingen.
- Je kunt uniform boeken in meerdere boekhoudpakketten.
- Je bent goed voorbereid op de toekomst.
Autorisatiemogelijkheden
Binnen TriFact365 zijn er uitgebreide autorisatiemogelijkheden. De eindklant kan facturen en bonnetjes controleren en goedkeuren. Meerdere gebruikers parallel of na elkaar, verplicht en/of optioneel, het is allemaal geen probleem voor TriFact365. Je kunt zowel autorisatiestromen inrichten voor het boekingsvoorstel als na het boekingsvoorstel. Zo heeft je klant altijd zicht op hoe de facturen worden geboekt in de boekhouding.
Boekhouding altijd up-to-date
Worden de betalingen van de facturen geregeld in het boekhoudpakket? Je kunt facturen eenvoudig geblokkeerd voor betaling inboeken. Wanneer de autorisatiewerkstroom door de klant voltooid is, wordt de factuur weer gedeblokkeerd en betaalbaar gesteld. Zo heb je altijd de boekhouding up-to-date, zonder dat facturen betaald worden die nog niet zijn goedgekeurd.
Mobiele app
Werkt je klant graag mobiel en on-the-go? Met de mobiele app van TriFact365 kunnen je klanten bonnetjes scannen en deze realtime uploaden in de administraties. Deze komen dan automatisch in de werkstroom terecht. Daarnaast kunnen klanten ook hun facturen goed- en afkeuren via de mobiele app. Met een simpele swipe heb je facturen en bonnetjes al goedgekeurd
De mobiele app van TriFact365 is gratis te downloaden via de App Store (iOS) en de Google Play Store (Android).
Vaste en variabele tarieven
Speciaal voor mkb-accountants hebben we een vaste scherpe prijs per maand. Koppel je meer administraties aan TriFact365? Je ontvangt hoge volumekortingen per extra administratie!
Meer informatie en benieuwd naar onze variabele tarieven?
Meer weten over digitale factuurverwerking en TriFact365?
5 tips voor de future-proof accountant