Home » Validsign

Validsign

Over ValidSign

Met de digitale handtekening oplossing van ValidSign kunnen accountants en belastingspecialisten sneller dan ooit noodzakelijke handtekeningen verkrijgen, terwijl ze nog steeds aan strikte wettelijke vereisten voldoen. Duizenden organisaties ondertekenen momenteel hun documenten met ValidSign. Een groot deel daarvan zijn administratie-, belastingadvies- en accountantskantoren. ValidSign is binnen de accountancy dé marktleider op het gebied van digitaal ondertekenen.
Of het nu gaat om het pdf-ondertekenen van een opdrachtbevestiging, machtigingen of het deponeren van jaarstukken bij de KvK met de SBR Assurance Module, al deze ondertekenprocessen kunnen binnen ValidSign worden afgehandeld. Het ValidSign platform is een Enterprise oplossing die integreert met meer dan 100 applicaties. Zo is ValidSign geïntegreerd met zeer veel en diverse accountancy-softwarepakketten zoals bijvoorbeeld met PinkWeb, CaseWare, Auditcase, Unit4 bedrijfssoftware, Alure, Radar, MAP, Creaim, Mijn Kantoorapp etc. zodat u gemakkelijk documenten digitaal kunt (laten) ondertekenen vanuit uw eigen software-applicatie. Ook voor PKI beroepscertificaten kunt u direct bij ValidSign terecht.

ValidSign is officieel agent van KPN PKI Overheid certificaten die zowel met een token als exclusief met KPN in de Cloud kunnen worden gebruikt.

Kijk voor meer informatie op www.validsign.nl of neem contact met ons op door een mail te sturen naar info@validsign.nl.

Aanbieding Novak-leden

Novak-leden die nog geen klant zijn bij ValidSign en dit wel willen worden krijgen een korting op de instapkosten.

De instapkosten zijn tweeledig:

  • Setupkosten
    (aanmaken account en uitlevering m.b.v. web-sessie)    50% korting
  • Logo- en content branding                                                    25% korting

 

Wij verzoeken u wel aan te geven dat u Novak-lid bent bij de aanmelding.

Voor meer informatie of details kunt u ons bellen  (+31 85 303 36 76) of mailen naar info@validsign.nl