Over ValidSign
Met de digitale handtekening oplossing van ValidSign kunnen accountants en belastingspecialisten sneller dan ooit noodzakelijke handtekeningen verkrijgen, terwijl ze nog steeds aan strikte wettelijke vereisten voldoen. Duizenden organisaties ondertekenen momenteel hun documenten met ValidSign. Een groot deel daarvan zijn administratie-, belastingadvies- en accountantskantoren. ValidSign is binnen de accountancy dé marktleider op het gebied van digitaal ondertekenen.
Of het nu gaat om het pdf-ondertekenen van een opdrachtbevestiging, machtigingen of het deponeren van jaarstukken bij de KvK met de SBR Assurance Module, al deze ondertekenprocessen kunnen binnen ValidSign worden afgehandeld. Het ValidSign platform is een Enterprise oplossing die integreert met meer dan 100 applicaties. Zo is ValidSign geïntegreerd met zeer veel en diverse accountancy-softwarepakketten zoals bijvoorbeeld met PinkWeb, CaseWare, Auditcase, Unit4 bedrijfssoftware, Alure, Radar, MAP, Creaim, Mijn Kantoorapp etc. zodat u gemakkelijk documenten digitaal kunt (laten) ondertekenen vanuit uw eigen software-applicatie. Ook voor PKI beroepscertificaten kunt u direct bij ValidSign terecht.
ValidSign is officieel agent van KPN PKI Overheid certificaten die zowel met een token als exclusief met KPN in de Cloud kunnen worden gebruikt.
Kijk voor meer informatie op www.validsign.nl of neem contact met ons op door een mail te sturen naar info@validsign.nl.
Stroomlijn alle processen binnen het kantoor met ValidSign4Accountancy
ValidSign4Accountancy is gelanceerd, dé totaaloplossing voor het digitaal ondertekenen van documenten binnen het accountantskantoor. Binnen dit platform worden alle processen ontsloten waarin het inzien, ondertekenen en versturen van documenten een rol speelt. Of het nu gaat om SBR Assurance, waar linking en signing wordt toegepast alvorens de jaarrekening en accountantsverklaring worden gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel of de omzetbelasting die door de klant wordt ondertekend waarna deze wordt gepubliceerd bij de belastingdienst. Het kan allemaal met ValidSign4Accountancy (V4A). Daarnaast kunt u ook de vennootschaps-, loon en inkomsten aangifte indienen via VS4A. Zowel u als uw klanten zullen het gemak ondervinden van de oplossing.
Aanbieding Novak-leden
Novak-leden die nog geen klant zijn bij ValidSign en dit wel willen worden krijgen een korting op de instapkosten.
De instapkosten zijn tweeledig:
- Setupkosten
(aanmaken account en uitlevering m.b.v. web-sessie) 50% korting - Logo- en content branding 25% korting
Wij verzoeken u wel aan te geven dat u Novak-lid bent bij de aanmelding.
Voor meer informatie of details kunt u ons bellen (+31 85 303 36 76) of mailen naar info@validsign.nl