“Op 14 december is het dan zover. De Dag van de mkb-accountant gaat dan zijn primeur krijgen”, vertelt voorzitter van de vereniging Novak en kandidaat-voorzitter van de NBA Marco Moling.
Vakkennis, klantkennis maar vooral zelfkennis staan centraal tijdens de Dag van de mkb-accountant. “Wij gaan op zoek naar de persoonlijkheid van de mkb-accountant”, vertelt Marco Moling. “U gaat ontdekken wie u bent, maar vooral wat u kunt. Wij gaan ontdekken hoe u in dit tijdperk optimaal kunt communiceren met uw klant, gebruikmakend van de kracht van social media. Wij horen ook welke behoeften en wensen de gemiddelde mkb-ondernemer heeft. Natuurlijk mag het deze dag ook niet ontbreken aan vakkennis. Via diverse workshops wordt u weer volledig bijgepraat.”
Bezoekers kunnen bijvoorbeeld de workshop ‘Klantkennis: De impact van social media op het mkb-accountskantoor’ van business developer en social media-pionier Jeanet Walraven bijwonen. Sylvester Schenk, directeur fiscale zaken van het Register Belastingadviseurs (RB), verzorgt de workshop ‘Vakkennis: fiscale actualiteiten en eindejaarstips’. En Carel Verdiesen, vicevoorzitter van de vereniging Novak, is verantwoordelijk voor de workshop ‘Vakkennis: actualiteiten regelgeving en kwaliteitsstandaarden mkb-accountants’.
In het plenaire deel van de Dag van de mkb-accountant verwelkomen wij onder andere de volgende sprekers op het Visma-podium: Hans Biesheuvel, oprichter ONL en oud-voorzitter van MKB-Nederland, Maarten van Rossem, Nederlands bekendste historicus, en organisatiepsycholoog Erwin Smidt.
Wij zien u graag op 14 december!