PERSBERICHT: Novak en Extendum bundelen krachten

Als Novak-lid brengen wij graag onderstaand bericht bij u onder de aandacht.

Novak en Extendum gaan samenwerken. Vaktechnische opleidingen, Horizontaal Toezicht, ondernemingsfinanciering, fusie- en overnamebegeleiding maar ook ict-ondersteuning en hrm-vraagstukken zijn terreinen waarop beide organisaties krachten willen bundelen. Elkaar versterken ten behoeve van mkb-accountantskantoren is de gemeenschappelijke noemer.

De 1000 bij Novak en Extendum aangesloten kantoren kunnen zo gebruik maken van de netwerken en expertise van beide organisaties. Guus Ham, directeur Novak:

‘Samenwerken met Extendum betekent dat we de dienstverlening aan onze leden kunnen versterken. We kunnen onze leden nu een totaalpakket aan PE-opleidingen bieden. En bijvoorbeeld bij Horizontaal Toezicht treden we dan gemeenschappelijk als één partij in overleg met de Belastingdienst en kunnen we de voorlichting aan kantoren samen oppakken.’

Ralph Vaessen, directielid bij Extendum ziet uit naar de nieuwe samenwerking:

‘Beide organisaties kunnen zo hun dienstverlening aan mkb-kantoren uitbouwen. Wij hebben de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met bedrijfsovernames en ondernemingsfinanciering. Dat zetten we graag in ten behoeve van deze nieuwe samenwerking. Wanneer kantoren niet alle expertise in huis hebben biedt onze gecombineerde kracht antwoorden en oplossingen.’

Novak en Extendum stellen dat het voor de kwaliteit van onze dienstverlening goed is om meer samen te werken. Nu nog wordt het wiel te vaak meerdere malen uitgevonden. Wij gaan gebruik gebruik maken van elkaars capaciteit en/of expertise, zodat dit ten goede komt aan onze leden de mkb-accountantskantoren.

Lees hier het hele persbericht.

Heeft u vragen? Dan kunt u contact opnemen met Guus Ham, g.ham@novak.nl (06 51186741)

Comments are closed.